Verpleeghuis Bergweide

Voskuilenweg 12 6416 AK Heerlen

Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 23 mei 2022

Mijn vader heeft 11 maanden in Bergweide gewoond en werd daar met een warm hart ontvangen. Voor hem was het allemaal heel verwarrend, zeker nadat hij was gevallen en te horen kreeg dat hij niet meer zelfstandig kon wonen, niet meer naar zijn eigen huis kon. De eerste week was voor hem wat moeizaam het wennen aan de nieuwe omgeving. Maar daarna ging het goed met hem en wende hij gelukkig aan de nieuwe situatie. Hij heeft zich verder ook thuis gevoel in Bergweide en iedereen was heel lief en aardig voor hem. Ook de verzorging was heel fijn van alle medewerkers ook al had mijn vader soms een voorkeur. Ze gaven mijn vader een prettig , fijn en veilig thuis wat hij ook wel waardeerde. Tot het laatste uur was de begeleiding en bijstand heel fijn. Ik ben Bergweide erg dankbaar voor alle goede zorgen die mijn vader heeft gekregen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.