Verpleeghuis Bergweide

uit 103 waarderingen

Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 6 juli 2022

Ziekte van Alzheimer

Mijn vader is per 27 mei j.l. van de thuissituatie, welke totaal niet meer verantwoord was, naar Bergweide. De dag van de verhuizing is hij vooraf, na thuis te zijn gevallen, met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daarna naar Bergweide. De eerste dagen heeft hij moeten wennen aan de nieuwe situatie, waar hij niets meer van begreep. Hij werd daar zeer lief opgevangen. Iedereen is even begaan en behulpzaam. De communicatie met ons (zoon) verloopt prima. Bij Bergweide doet iedereen heel veel moeite om het de bewoners naar hun zin te maken. Hij had het niet beter kunnen treffen. Helaas realiseert hij dit zelf niet meer. Ik ben ervan overtuigd dat ik de juuste beslissing heb genomen om mijn vader naar Bergweide te laten verhuizen. Heel veel respect en petje af voor de gehele Bergweide-organisatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.