Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 15 november 2019

Mijn vader krijgt thuiszorg van Bergweide. Hij ,maar ook wij zijn zeer tevreden. Er zijn 4 verzorgende in zijn route. Dat geeft aan dat Bergweide werkt volgens de belevensgerichte zorg. Bij andere zorgverleners kwamen er steeds verschillende verzorgers. Daar werd mijn vader erg onrustig van. Hij kent zijn meisjes bij naam en heeft zo een goede band. Dat is het vertrouwen wat oude mensen nodig hebben. Personeel is dan ook bekwaam en ze nemen de tijd voor mijn vader. Doordat hij een VPT heeft. Krijgt hij ook de maaltijden van Bergweide gebracht. En op zondag gaat hij naar de Heilige Mis op Bergweide en eet dan ook met andere personen samen in het restaurant. Dit is voor hem een belangrijk uitje. Fijn dat dit mogelijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.