Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 5 oktober 2019

9.7
  • Dementie

Mijn vader (louie-body dementie) heeft 4 jaar in Bergweide gewoond. De kamers zijn niet groot, maar verder prima en mogen naast de standaard bed/kast zelf ingericht worden om het persoonlijker te maken. Personeel is attent, vriendelijk, behulpzaak voor niet alleen mijn vader maar ook ons als familie. Men is persoonlijk en heeft alles gedaan om voor mijn vader zich zo veilig/warm/thuis mogelijk te voelen, maar ook om je als familie welkom te voelen.Medisch zijn we goed geholpen, is er veel aandacht voor vragen en zo ver nodig is er contact geweest met eerdere artsen die mijn vader hebben gezien zodat de behandeling zo goed mogelijk is afgestemd. Er zijn verschillende voorzieningen. Naast arts, fysio, psycholoog, e.d., de natuurlijk de gangbare activiteiten, ook specifiek bv mannengroep, snoezelruimtes, projectors voor op de eigen kamer, muziektherapie, kerkdienst, ed. Als familie zijn we erg blij geweest met de zorg in Bergweide voor mijn vader, al hoop ik dat het voor niemand dat het ooit nodig zal zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.