Verpleeghuis Bergweide

Voskuilenweg 12 6416 AK Heerlen

Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 21 juni 2022

Somatoforme stoornissen

Mijn vader verbleef iets meer dan 6 mnd in Bergweide. De medewerkers waren zeer betrokken met mijn vader en ook met de familie Gedurende het verblijf heeft mijn vader het erg zwaar gehad mede doordat hij van de ene op de andere dag uit zijn vertrouwde omgeving moest omdat zijn vrouw plotseling overleden was. Personeel heeft echter geprobeerd hem zo goed mogelijk te begeleiden. Ik denk dat er altijd wel dingen zijn die men beter of liever had gezien maar dat zal in ieder verpleeghuis wel zijn. Wat ik bijzonder heb gevonden is dat mijn vader door medewerkers werd begeleid naar de uitvaartwagen. Dit was enorm fijn voor ons en heeft ons veel steun gegeven Zelf heb ik tijdens de bezoeken aan mijn vader veel contact momenten gehad met medewerkers en dit ook als prettig ervaren..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.