Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 18 september 2019

9.7

Onze moeder heeft 4 jaar in bergweide gewoond, in het begin was het heel moeilijk voor haar maar ondanks dat, zagen we haar zienderogen vooruit gaan. Het zijn meerdere facetten die meetellen bij het maken van een beoordeling die te maken hebben dat men er zich thuis voelt, zoals locatie, het huis zelf zoals de ligging maar ook dat er op de afdelingen een huislijke sfeer is en wat ze de bewoners te bieden hebben zoals deskundig opgeleide medewerkers. Zo zijn er vak therapeuten aanwezig , een neurologisch muziektherapeut, dans en dramatherapeut die voor ongelooflijke vooruitgangen zorgen bij de bewoners, maar ook activiteiten begeleidsters die de bewoners op een zeer warme manier veel begeleiden.Zoveel recept ook voor de zorg die met veel liefde onze moeder verzorgd hebben maar niet te vergeten de geestelijk verzorgster die niet alleen mijn moeder maar ook ons als familie vooral op de laatste dagen heeft bijgestaan. Super bedankt Bergweide voor de 4 jaren die onze moeder bij jullie heeft gewoond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.