Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 28 januari 2021

9.2
  • Dementie

Onze moeder is 6,5 jaar bewoonster geweest van Verpleeghuis Bergweide. Zowel in de aanloop naar als tijdens de opname is er steeds contact geweest tussen Zorg en Familie. Bij elke verandering, hoe klein ook, werd contact gezocht. Wij zijn héél erg te spreken over Verpleeghuis Bergweide, en natuurlijk in het bijzonder over de Afdeling Klaproos, Huiskamer 2. Onze moeder werd hier met zorg, aandacht én liefde verzorgd. Op regelmatige tijdstippen wordt er een multidisciplinair overleg gepland over elke bewoner of bewoonster individueel - en de familie wordt ook hiervoor uitgenodigd en in de gelegenheid gesteld hun mening te geven over bepaalde vraagstukken. Ook in de laatste twee weken, waarin het snel bergaf ging met moeders' gezondheid, werden wij, als familie, met aandacht en liefde verzorgd door het aanwezige personeel. Kortom: Niets dan lof voor dit Verpleeghuis, wij weten eenvoudigweg niet, hoe we onze grote dankbaarheid op de juiste wijze kunnen tonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.