Verpleeghuis Bergweide

uit 103 waarderingen

Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 7 juli 2022

N.v.t.

Onze moeder kreeg thuiszorg via Bergweide. We zijn erg onder de indruk van de kunde en warmte waarmee die zorg is gegeven. De verschillende medewerksters van de thuiszorg bouwden elk een mooie en respectvolle band op met onze moeder. Zij gaven de goede begeleiding en hulp, ieder keer weer als onze moeder weer achteruitging en iets moest inleveren. Naar onze ervaring was er altijd tijd en ruimte om de zorg te geven. We hebben verpleeghuis Bergweide bezocht om te proeven of onze moeder daar opgenomen zou kunnen worden. We proefden bij het bezoek aan Bergweide de sfeer die we ook van de thuiszorg hebben ervaren: respectvol, kundig, betrokken. Het leek ons een voorziening waar we moeder met veel vertrouwen naar toe zouden laten gaan. Het bleek niet nodig. Ze kon thuis overlijden. Dat was mogelijk dankzij de hulp van velen, niet in het minst door de mensen van de thuiszorg van Bergweide. We hebben groot respect en veel waardering voor hun inzet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.