Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 3 juli 2020

9.7

Onze moeder verbleef in deze zorginstelling. De betrokkenheid, zorgzaamheid en toewijding van de medewerkers naar de bewoners is van het hoogste niveau. De zorg is persoonlijk. Er is veel persoonlijke aandacht en er zijn diverse activiteiten . Als naasten werden wij overal bij betrokken. In de zware Corina tijd konden we skypen en kregen we heel vaak updates en foto,s gestuurd. Tijdens de dagen waarin wij wisten dat het einde naderde werden wij zeer goed en professioneel bijgestaan. Geen vraag was teveel en iedere wens werd vervuld. Zowel naar ons als naar onze moeder. Wat ons opviel was ook dat medewerkers na hun dienst echt goede dag gaan zeggen aan de bewoners en het nieuwe team komt hallo zeggen. Helaas is moeder overleden maar wij In ervan overtuigd dat zij geen betere zorg had kunnen krijgen. Sommige delen ogen ietwat gedateerd maar wegen niet op tegen de kwaliteit van de zorg die men ontvangt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.