Verpleeghuis Bergweide

Voskuilenweg 12 6416 AK Heerlen

172 resultaten voor je selectie:

1 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben de laatste jaren zeer tevreden over de zorgverlening daar ze mij op de hoogte houden wat betreft de zorg van mijn man , ze nemen ook wat aan als ik hun vertel hoe ze het beste met...

8.2
28 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: vriendelijk en hulpvaardig, begripvol

9.5
28 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De inzet van alle specialisaties om het mijn man zo aangenaam mogelijk te maken. Kan beter: Geen mening, ze doen allemaal hun uiterste best.

7.7
26 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Meer geschoolde mensen .En betere zorg met betere afspraken .

6.2
26 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht voor de persoon. Kan beter: Verzorging is prima

8.5
25 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De omgang met de patiënt en zijn familie Kan beter: Voor zover ik nu kan zien niets

8.2
25 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht en liefde die onze moeder krijgt van de verpleging Kan beter: Geen opmerking , wij zijn heel erg te vrede over de zorg die onze moeder krijgt

25 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ondanks dat toch tijd voor je vrij maken Kan beter: de werkdruk is erg hoog

25 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: eigenlijk is het prima Kan beter: eigenlijk alleen wat meer mensen zodat ze nog een beetje meer tijd zouden hebben

25 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: alles Kan beter: Ik vind het fijn zoals het is

25 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ze hebben voor mij altijd de tijd die ik ook nodig heb Kan beter: voor mij is alles prima

25 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ondanks de te krappe tijd kunnen ze goed luisteren Kan beter: geen idee

25 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De dagelijkse adl zorg, de belevingsgerichte zorg, de persoonlijke aandacht. Kan beter: Af en toe opletten dat veranderingen op tijd aan de contactpersoon worden doorgegeven.

8.7
25 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De persoonlijke aandacht en de activiteiten die voor de bewoners worden georganiseerd. Kan beter: Geen opmerkingen over de zorg. Deze is gewoon goed.

9.2
24 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: vriendelijkheid en kundigheid van de verpleegkundige zijn zeer positief Kan beter: contact en een gesprekje op zijn tijd met de mantelzorger van het hoofd zou gewenst zijn.

24 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De omgang en de zorg die ze bieden , Kan beter: Ben van mening dat het altijd wel beter kan ook al zijn we zeer te vreden

8.5
24 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: bejegening en kleinschaligheid

8.8