Verpleeghuis Bergweide

uit 103 waarderingen

Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 29 juni 2022

Ziekte van Alzheimer

Verpleeghuis Bergweide heeft mijn vader, gediagnosticeerd met Alzheimer, frontotemporale afasie (dementie), geweldig begeleid van het moment van aankomst tot en met het moment dat hij werd uitgeleid na zijn overlijden. De liefdevolle, begripvolle zorg heeft het mijn vader mogelijk gemaakt om gedurende zijn verblijf nog kwalitatief van het leven te "genieten". Ook in de moeilijke perioden, ten tijde dat mijn vader onbegrepen werd omdat het voor hem praktisch onmogelijk was goed te communiceren, werd alles uit de kast gehaald om hem en ons te helpen. Op de door de frustratie ontstane agressiviteit van vader werd goed gehandeld en hierbij werden wij ook goed bijgestaan. In paps laatste fase werden wij zeer goed begeleid. Alles was mogelijk. De ziekenzalving en later na het overlijden, het uitgeleiden van pap uit de voordeur (waar hij eerder was binnen gekomen), zullen wij nooit meer vergeten, net als alle mensen die ons hierin gesteund hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.