Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 11 september 2019

5.2
  • Ziekte van Alzheimer

Verzorgend personeel is vriendelijk tegenover en mij. Echter bij de intake wordt verteld dat er veel groepsactiviteiten zijn. Later hoor ik dat men hier pas na 6 weken mee mag doen. Drie maanden verder zit mijn moeder nog steeds in de huiskamer terwijl andere bewoners mee mogen doen. Op de vraag waarom ze nog steeds niet mee mag doen wordt gezegd dat er geen plaats is. Bij de intake geven we een dat er geen behoefte is aan deelname aan kerkdiensten. Toch hoor ik dat dat ze haar regelmatig naar de kapel brengen. Doordat ze veel zit, gaat haar conditie snel achteruit. Ze is erg verdrietig en gaat zienderogen achteruit. Ik heb diverse keren bij zowel manager, personeel, arts ouderengeneeskunde en activiteitenbegeleider gevraagd haar bij activiteiten te betrekken. Dit gaat zeer moeizaam. Verder is het jammer dat er beperkte mogelijkheid is tot het krijgen van een eenpersoonskamer met eigen spullen en meubeltjes en tv.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Verpleeghuis Bergweide - Heerlen

Jammer dat u een minder goede ervaring met Bergweide heeft; graag gaan we het gesprek met u aan om te bespreken waar we kunnen verbeteren om uw moeder meer kwaliteit van leven te geven. Wilt u contact opnemen voor een gesprek ? U kunt een afspraak maken via het secretariaat Raad van Bestuur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.