Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 15 februari 2020

Wat een fijne sfeer, lief personeel,. Mijn vader is 13/2 opgenomen en 14/2 overleden. Dat het zo snel zou gaan had niemand voorzien. Ondanks dat het personeel hem nog niet kende, werd hij met zoveel liefde , warmte en respect behandeld. En wij als familie ook. Personeel begeleidde vader met ons nog naar buiten, dit heeft echt indruk op mij gemaakt en mij gesterkt. Mijn vader zou het prachtig hebben gevonden. Ik kan deze instelling dan ook heel erg aanbevelen! Wij hadden gevraagd om ziekenzalving, daar werd ook meteen gehoor aan gegeven, ook dit verliep zeer respectvol waarvoor dank. Wetende dat mijn vader zijn laatste 2 dagen met zoveel warmte verzorgd is, helpt echt bij het verwerkingsproces.. Bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.