Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 16 oktober 2020

9.8
  • Ziekte van Alzheimer

Zeer betrokken, behulpzaam en kundig personeel. Men heeft veel aandacht voor de bewoner en tracht hierin zoveel mogelijk rekening te houden met de individuele wensen en behoeften. Naast de liefdevolle zorg voor de bewoner, heeft men minstens zoveel oog en aandacht voor de direct naasten. Ondanks het verdriet dat gepaard gaat met de ziekte en het gemis, voelden wij ons erg thuis. Periodiek vinden er gesprekken plaats waarin op basis van de gezondheidstoestand en behoeften van de bewoner en direct naasten afspraken worden gemaakt. De communicatie is respectvol, eerlijk en oprecht, waarbij het belang van de bewoner altijd op de eerste plek komt. Mooie locatie in een groene omgeving. De separate huiskamers zorgen voor een gemoedelijke en huiselijke sfeer. Maar bovenal, is het personeel bepalend en hier hebben wij een bijzonder warm en goed gevoel aan overgehouden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.