Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum De Leystroom

Lage Kant 60 64 4817 GG Breda
Deze locatie is onderdeel van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom

Waardering van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum De Leystroom - Breda op 21 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben hier 100 % tevreden. De verpleegsters zijn allemaal vriendelijk. Er is er geen 1 waar ik een minder gevoel bij heb. Ze zijn zorgzaam, behandelen mij met respect. Ze doen goed hun best. Er komt 's avonds ook altijd nog een verpleegster langs. Ze vragen ook altijd of ik ook kom naar de activiteiten. Ik krijg ook een blaadje waar alle informatie in staat. Ze luisteren ook heel goed naar mij als ik iets te zeggen heb. Ik heb een hele nette kamer, hij wordt ook altijd netjes opgeruimd en schoongemaakt. Ik ben blij dat ik hier onder de mensen woon en voor mij gevoel ook veilig. Prettig met een eigen kamer. Met het eten zitten we gezellig met elkaar. Het is goed hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum De Leystroom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.