Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum De Leystroom

Lage Kant 60 64 4817 GG Breda
Deze locatie is onderdeel van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom

Waardering van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum De Leystroom - Breda op 21 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het hier heerlijk rustig op mijn kamer, met een fijn uitzicht. Ik kijk in de verte op straat waar mensen voorbij komen maar niet te veel, daar tussen staan mooie bomen. Ik ben veel op mijn kamer omdat ik van rust hou, de maaltijden gebruik ik in de huiskamer en dat is ook een fijne ruime kamer. Het eten is op zich goed maar de bereiding kan beter. Groente wordt na mijn smaak veel te lang doorgekookt. Het personeel is heel vriendelijk en verlenen goede zorg. Ze komen regelmatig vragen of ik nog iets nodig heb of wil drinken. In mijn beleving is er wel veel wisseling van het personeel, dat hoort er kennelijk bij. Er zijn hier allerlei activiteiten en dat weet ik omdat ik een tijdschrift krijg waar dat allemaal instaat. Je mag zelf kiezen of je daar wel of niet aan mee doet. Ik hou van rust en van fijn bezoek en dat kan hier gelukkig ook.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum De Leystroom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.