Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum De Leystroom

Lage Kant 60 64 4817 GG Breda
Deze locatie is onderdeel van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom

Waardering van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum De Leystroom - Breda op 21 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Voordat alles in het systeem staat ben je even verder. Inmiddels weet iedereen hoe ze met mijn man om moeten gaan. Dat gaat goed goed, zo met de afspraken en met het eten. Ze luisteren goed naar mij, heb veel aangegeven en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. De persoon die alle informatie naar mijn uitdraagt over mijn man doet perfect haar werk. Ze luistert ook en heeft voldoende begrip. De accommodatie is wel gedateerd, maar het is er lekker rustig en kleinschalig. Eten is goed en personeel is er erg vriendelijk en verlenen goede zorg. Er worden ook veel leuke activiteiten georganiseerd. Ik zou iedereen deze instelling zeker aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum De Leystroom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.