Waardering van Verzorgingshuis De Koperhorst - Amersfoort op 18 juni 2019

• Longaandoeningen

De kamer is groot en een mooi uitzicht naar buiten. Het gezamenlijk eten is gezellig waardoor je je niet alleen voelt. De activiteiten waren super en mijn vader genoot, heeft voor het eerst gesjoeld en ook nog gewonnen, trots was hij. Meegedaan aan de 3 daagse, afleiding, samen koffie drinken, je krijgt een band. Zo belangrijk, je telt mee, niets te veel. De zorg mensen waren lief en attent. Zelfs als er iemand uitgedragen werd, wat helaas paar keer gebeurde, zo eervol dat de zorg opgesteld stonden. Wat hadden we graag willen blijven, maar helaas, moest ik toch naar huis op mijn 96 ste. Café is zo leuk met iets lekkers samen mat de visite. Complimenten aan de keuken, waar je zo in kon kijken, daar kon ik al van genieten.Minpunt was en dat is tijdelijk, de herrie van de verbouwing, maar wat ik heb gezien is mooi geworden.Dank aan allemaal!

Bent u of werkt u voor Verzorgingshuis De Koperhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.