Waardering van Verzorgingshuis De Koperhorst - Amersfoort op 15 mei 2010

7.3

De meeste medewerkers van De Koperhorst zijn aardig en doen vreselijk hun best. Ze laten de mensen in hun waarde. Maar er zijn ook medewerkers bij die lelijke opmerkingen maken, in de trant van: ‘wat denkt u nu, dat het hier gaat zoals u dat wilt?’. Ik doe hier zelf vrijwilligerswerk bij een bewoner en toen ik daar aan begon stonden er vijf zakken wasgoed en mevrouw had torenhoge schulden. Ze had het zelf niet aangegeven, maar ik vind dit ook de taak van een verzorgingshuis om te kijken wat iemand nog wel en niet kan. Ik ben van mening dat je kunt ‘vervuilen’ in een verzorgingshuis. Ik ben dus niet echt positief maar ik denk dat het overal zo is. Qua activiteiten is er wel erg veel te doen en deze sluiten ook aan bij de wensen van de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verzorgingshuis De Koperhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.