Waardering van Verzorgingshuis De Koperhorst - Amersfoort op 29 september 2018

7.2

Heel vriendelijk en goed. Iedereen was liefdevol en aandachtig.  Alleen op dinsdagavond bij de bezorging van de broodmaaltijd  was er een medewerkster zeer kattig en onbeleefd, verder onhygiënisch ze kwam het brood zo in haar hand brengen , zonder eerst gevraagd te hebben wat wij precies wilden eten.Als u het nu allemaal gezegd had hoefde ik niet zo vaak te lopen. Dit heeft mij een nachtje slecht slapen bezorgd. Jammer want we hebben het  verder erg naar onze zin gehad.Buiten deze ervaring kunnen wij wel waardering cijfer 8 geven.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Verzorgingshuis De Koperhorst - Amersfoort

Wat vervelend dat u op deze manier bejegend bent. Als daar de behoefte is staan wij open voor een gesprek. We zullen deze kritiek meenemen als leerpunt voor de toekomst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verzorgingshuis De Koperhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.