Waardering van Verzorgingshuis De Koperhorst - Amersfoort op 15 mei 2010

7.2

Ik ben tevreden over de algemene gang van zaken. Wat beter kan zijn de momenten waarop zorg verleend moet worden. Bijvoorbeeld: het aantrekken van de steunkousen gebeurt niet op vaste tijden; een druk op de knop leidt niet altijd meteen tot contact; de schoonmaak is niet optimaal, dat wil zeggen, de gegeven 40 minuten worden niet ten volste gebruikt; sommige verzorgenden zijn nog te jong. Verder ben ik wel positief. Ik maak zoveel mogelijk gebruik van de activiteiten. Alleen in het weekend is het soms saai, vooral als ik geen bezoek krijg. Misschien is er dan is te organiseren? Ik voel me hier thuis, omdat ik kan leven zoals ik wil. Als ik alleen wil zijn kan dat, en als ik koffie wil drinken met anderen kan dat ook. Ook heb ik de gelegenheid om naar de kerk te gaan. (bewoner)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verzorgingshuis De Koperhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.