Waardering van Verzorgingshuis De Koperhorst - Amersfoort op 21 mei 2019

• Dementie

Mijn moeder heeft 5 jaar op kleinschalig Wonen gewoond naar volle tevredenheid.Het personeel is aardig en behulpzaam. het eten is prima. er is elke dag een activiteit waar de bewoners naar toe kunnen. De afdeling heeft een huiselijke sfeer. en het restaurant is heel gezellig en het hele gebouw opgeknapt en een mooi nieuw terras buiten met nieuw meubilair.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Verzorgingshuis De Koperhorst - Amersfoort

geplaatst op 21 mei 2019

Geachte mevrouw/mijnheer Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons gezellige huis de Koperhorst en dat u uw waardering uitspreekt over het personeel. Wij zorgen met z'n allen met heel veel plezier voor onze cliënten. Als zij het fijn hebben dan hebben wij daarbij een heel goed gevoel. Dank u wel.

Bent u of werkt u voor Verzorgingshuis De Koperhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.