Waardering van Verzorgingshuis De Koperhorst - Amersfoort op 13 april 2018 interview

7.5

Qua zorg ben ik zeer tevreden over deze instelling. Ik vind het een heel warm en liefdevol huis en ik merk dat mijn moeder geen nummer is. Ze wordt met respect behandeld. Ik heb gemerkt dat alle medewerkers, de vrijwilligers en de receptionistes alle mensen bij naam kennen en aanspreken. Dat waardeer ik, want er wonen zo'n vierhonderd mensen in deze instelling. Mijn moeder wordt in de huiskamer betrokken bij allerlei activiteiten. Ik heb al zo vaak bij de verzorgsters aangegeven dat ik zelf de spullen was van mijn moeder. Toch merk ik dat er regelmatig wasgoed van haar kwijt raakt. Ik stoor me hier erg aan. Ik vind het vervelend dat ik om de twee maanden nieuwe handdoeken en ondergoed moet kopen voor mijn moeder.

Bent u of werkt u voor Verzorgingshuis De Koperhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.