Waardering van Verzorgingshuis Het Maanderzand - Ede op 30 juni 2016 interview

De medewerkers zijn hartstikke goed. Ze houden heel veel rekening met mijn wensen en ze zorgen goed voor me. Ik ben heel makkelijk, maar als ik iets vraag regelen ze het ook direct en wordt mijn wens ingewilligd. Als ik op de bel druk staan ze heel snel in mijn kamer. De zorg die ik krijg is fantastisch en ik kan me niet beter wensen. Als er iets is kan er altijd over gepraat worden. Ik ben heel blij met mijn kamer en eigen badkamer. Vanuit mijn kamer kan ik zo naar buiten lopen. 1 keer per week wordt er schoongemaakt en dat is goed. Het eten vind ik echt geweldig. Samen overleggen we altijd welke afspraken we maken en ze zijn er altijd op tijd. Ik ontvang maandelijks een blaadje met activiteiten en kerkdiensten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verzorgingshuis Het Maanderzand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.