Verzorgingshuis Het Maanderzand

Louise Henriëttelaan 17 6713 MG Ede
Deze locatie is onderdeel van Het Maanderzand

Waardering van Verzorgingshuis Het Maanderzand - Ede op 29 april 2020

Onze moeder wordt sinds juli 2019 in het Maanderzand verzorgd. Natuurlijk is er een wen-periode, we hebben inmiddels de ervaring dat wensen altijd bespreekbaar zijn en er geprobeerd wordt hieraan te voldoen. Zeker in deze 'çorona' tijd, met alle beperkende maatregelen, waardoor wij voor onze moeder niet de extra zorgtaken kunnen geven, hebben wij niets dan lof voor de wijze waarop allen deze zorgtaken op hun schouders nemen, waardoor het zo 'leefbaar' mogelijk blijft voor de bewoners. Mede door de kleinschaligheid van dit huis, heeft men het gevoel van een 'grote' familie te zijn. Ook is men inmiddels gestart met het bouwen van nieuwe, aan deze tijd aangepaste zorg plaatsen, waardoor het strak nog comfortabeler wonen word, zodanig dat de bewoners niet tussentijds hoeven te verhuizen. Kortom, wij kunnen het Maanderzand van harte aanbevelen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Verzorgingshuis Het Maanderzand - Ede

Dank voor uw positieve waardering!
mocht u toch nog tips ter verbetering hebben, ik hoor ze graag!
groet, Truus van de Bovekamp
Truusvdbovekamp@maanderzand.nl/0318-685309

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verzorgingshuis Het Maanderzand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.