Verzorgingshuis Het Maanderzand

Louise Henriëttelaan 17 6713 MG Ede
Deze locatie is onderdeel van Het Maanderzand

124 resultaten voor je selectie:

16 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind de zorg goed in het maanderzand. De verpleging is lief en zorgzaam. Alleen het gebouw doet oud aan maar er zijn plannen voor nieuwbouw.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Verzorgingshuis Het Maanderzand - Ede

Bedankt voor uw positieve reactie!
9.2
10 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder wordt liefdevol verzorgd. Er is voldoende aandacht voor haar en het is gezellig in de brasserie waar ze samen met de andere bewoners aan dagactiviteiten meedoet en ook samen eet. Ook in...

Dank voor uw positieve reactie!
9.2
19 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

onze nicht wordt goed verzorgd. zij ziet er altijd prima uit. er is aandacht voor haar

Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Groet, Truus van de Bovekamp Adviseur Kwaliteit
8.2
10 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg tevreden met de zorg.

Dank voor uw positieve reactie!. Mocht u een aanvullend gesprek wensen, neemt u dan contact met me op? groet, Truus van de...
8.7
6 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldige zorg voor onze moeder. Veel aandacht wat voor haar goed is. Zusters werken met liefde en passie voor de bewoners!

Fijn te horen dat u zo tevreden bent, Dank voor uw reactie, groet, Truus van de Bovekamp Adviseur Kwaliteit
6 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Gemaakte afspraken worden goed nagekomen.

Wat fijn te horen, dank voor uw reactie! vriendelijke groet, Truus van de Bovekamp adviseur Kwaliteit
22 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De medewerkers van het Maanderzand zorgen ervoor dat we ons thuis voelen.Geen enkele moeite is te veel en waar nodig wordt er extra aandacht gegeven, bijvoorbeeld bij ziekte of mindere momenten. Wij...

hartelijk dank voor uw positieve reactie! groet, Truus van de Bovekamp
9.3
4 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

ik woon hier 4 maanden en we vinden het hier geweldig. we zijn blij met het plekje waar we zitten, ook de hond mocht mee. We hebben een prachtig plekje, de vrijheid op het terras en een mooi...

Fijn om te horen, hartelijk dank voor uw reactie! met vriendelijke groet, Truus van de Bovekamp Adviseur Kwaliteit
9.3
24 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Dankzij mijn tijdelijk verblijf in Maanderzand en de meer dan uitstekende zorg heb ik een optimale start kunnen maken met revalidatie na hernia-operatie. Herstel had niet beter aan kunnen vangen en...

Hartelijk dank voor uw positieve waardering! groet, Truus
22 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder gaat 2x per week naar Dagbesteding De Linde in het Maanderzand te Ede. De medewerkers zijn transparant, open, eerlijk, bijzonder vriendelijk en denken mee. Voorbeeld: ik dacht dat mijn...

Hartelijk dank voor uw reactie! groet, Truus
9.5
18 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Onze vader is naar het Maanderzand verhuisd in de verwachting dat hij daar nog een mooie tijd zou hebben. Zijn gezondheid ging onverwacht snel achteruit, waardoor hij na een paar weken is overleden....

Hartelijk dank voor uw reactie, Fijn dat uw vader nog een fijne tijd hier heeft gehad! groet, Truus
14 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik verbleef tijdelijk in de Maanderzand i.v.m. vakantie van mijn man (respijtzorg), die thuis volledig mantelzorger is.De zorg heeft veel aandacht voor mij, heeft veel geduld i.v.m. afasie en...

Wat fijn te horen! Dank voor uw reactie, groet Truus
8.7
13 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb zorg van de buitenploeg, woon niet in het Maanderzand, wel aangesloten via een loopbrug, dus snel bereikbaar, alles loopt goed, heel goed zelfs.

Fijn te horen, dank voor uw reactie! groet, Truus
5 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn schoonmoeder gaat sinds november vorig jaar enkele dagen naar de dagbesteding de Linde toe.Ik heb goede ervaringen met de dagbesteding de Linde, vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht en...

Dank voor uw positieve waardering! groet, Truus
28 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Na een aantal ervaringen met andere verzorging/verpleeghuizen blijkt dat het Maanderzand beter passende zorg levert dan de huizen waar eerder verbleven is. Helaas is het ook hier moeilijk om bij alle...

Dank voor uw reactie. Graag nodig ik u uit voor een gesprek! u kunt mij mailen of bellen:...
7.2
18 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder vindt dat zij goed voor haar zijn maar zou niet zonder de zorg van haar kinderen kunnen.

Dank voor uw waardering! Mocht u in gesprek willen, kunt u mij bereiken via 0318-685309, Truus vd Bovekamp, adviseur kwaliteit
7.3
6 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Er is persoonlijke aandacht. Kleine voorziening

Dank voor uw reactie. Fijn dat u de persoonlijke aandacht ervaart, dat vinden we belangrijk!
7.0
5 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht en wensen worden gerespecteerd en met tips/adviezen wordt wat gedaan

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!
1 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg is zeer persoonlijk en prettig. Mijn moeder wordt prettig ondersteund bij de beperkte bewegingsvrijheid ingevolge haar lichamelijke klachten. De kamer is niet meer geheel de huidige wensen,...

Dank voor uw reactie. Goed te horen dat u de zorg en aandacht als persoonlijk en prettig ervaart!
25 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zorg voor mijn schoonvader. Personeel werkt langs elkaar heen en communiceert slecht met elkaar wat resulteerde in onnodige fouten in de zorg. EVV´er slecht bereikbaar. Men is niet ingesteld op...

Jammer dat u niet tevreden bent. Ik nodig u uit voor een gesprek, u kunt mij bereiken via truusvdbovekamp@maanderzand.nl of...
3.5