Viattence, locatie De Klaarbeek

Roggestraat 1 8162 WW Epe
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie De Klaarbeek - Epe op 28 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken worden niet altijd nagekomen. Bijvoorbeeld het terugstorten van tegoeden gebeurt niet of nog niet. De eerste keer dat wij er kwamen, liet men ons een uur wachten, wat heel onprettig was. Geen communicatie, geen koffie, niets. Mijn moeder vindt het een prettige leefomgeving. Er zijn wat kleine kritiekpunten op de verzorging, zoals het afraffelen van de verzorging af en toe. De meeste medewerkers zijn respectvol, er zijn echter een aantal uitzonderingen. De echt belangrijke informatie gaat snel en rechtstreeks, en via mijn moeder krijgen wij ook veel informatie. De medewerker luistert niet altijd goed. Mijn moeder ging een week met de zonnebloem en dat was goed gecommuniceerd door mijn zus, maar men was het totaal vergeten, waardoor er van alles op het laatste moment geregeld moet worden. De accommodatie is een nieuw gebouw, prachtig appartement met mooi uitzicht, en mooie omgeving. Het geheel wordt in het algemeen goed schoongemaakt

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Klaarbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.