Viattence, locatie De Klaarbeek

Roggestraat 1 8162 WW Epe
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie De Klaarbeek - Epe op 27 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

De basis is er allemaal, maar ik kan merken dat het huis gebouwd en ingericht is voor mensen die minder zorg nodig hebben. In het appartement zijn weinig stopcontacten en het is niet rolstoelvriendelijk. De liftcombinatie is vreemd geregeld, omdat niet elke lift naar alle afdelingen gaat. Er is weinig tijd om extra schoon te maken. De inrichting is niet echt gericht op mensen die extra zorg nodig hebben. Het is onduidelijk wie waar over gaat. Als ik wat afspreek, leggen ze liever niks vast. De reacties op een mail komen niet. Niet alle problemen worden opgelost. Ik moet zelf achter zaken aan, hoe de stand van zaken is. Het gaat soms moeizaam. Het wekt frustratie dat afspraken niet altijd nagekomen worden, of ik word niet geïnformeerd. Als wij wensen aangeven, krijgen we soms te horen dat dit niet kan. Er wordt niet goed rekening gehouden met wat qua zorg handig is voor mijn vader. Ze zijn van goede wil, maar zaken worden nergens opgeschreven. Ik krijg alle brieven dubbel omdat mijn beide ouders er wonen, dit kunnen ze in hun systeem niet aanpassen. De medewerkers zijn begaan met mijn ouders. Ze luisteren naar mijn ouders. Ik heb het idee dat vanuit Viattence dit niet gestimuleerd wordt. Het lijkt wel alsof dit soort menselijke interactie niet wenselijk is vanuit het management. Het werk wat het verplegend personeel doet, doen ze goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Klaarbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.