Waardering van Viattence, locatie De Klaarbeek - Epe op 18 oktober 2017 interview

8.8

Het is een splinternieuw gebouw met kleinschalig wonen op de afdeling van mijn moeder. Er wordt iedere dag vers gekookt. Ik ben daar heel blij om en ik vind dat mijn moeder niet anders verdiend. Ik heb soms wel eens dingetjes, die ik eerder had willen weten, maar verder gaan de afspraken keurig netjes. Ik vind dat er te weinig verplegend personeel voor de zorg is. Er is bijvoorbeeld maar een medewerker op zestien bewoners. Dat vind ik verschrikkelijk. Met meer personeel zou ik een hoger cijfer hebben gegeven. De medewerkers gaan perfect met mijn moeder om. Ze wil liever ergens anders wonen, maar dat gaat niet en daar weten ze goed op in te spelen. Wat ik op heb gemerkt is, dat ze haar altijd dat kleine stukje aandacht geven, als ze even langs lopen. Ik heb onlangs een akkefietje gehad en daar is gelijk op mijn verzoek een gesprek over gekomen met de medewerkers. Daarop is keurig netjes gehandeld. Ik zou hier op latere leeftijd ook willen verblijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Klaarbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.