Viattence, locatie De Klaarbeek

Roggestraat 1 8162 WW Epe
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie De Klaarbeek - Epe op 28 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik hoor van mijn moeder wel eens dat ze zouden komen met medicijnen en dan zijn ze niet geweest. Dan moet mijn moeder er weer achter aan bellen. In het begin was er personeel te kort en nu is het redelijk op orde. Ze wordt wel goed behandeld door de medewerkers. Ze voelt zich nogal eenzaam, mijn vader is overleden. De informatie die ik krijg is wel duidelijk. Mijn moeder doet alles redelijk zelf. Als er een bijeenkomst is of een vergadering dan krijgen we daar wel informatie over. Daar worden vragen beantwoord. Het ziet er allemaal keurig uit. De Klaarbeek is opnieuw gebouwd waardoor alles ruimer en groter is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Klaarbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.