Waardering van Viattence, locatie De Klaarbeek - Epe op 11 januari 2019 interview

7.3

Ik maak mee dat er in anderhalf uur niemand van de verzorging of verpleging bij mijn moeder komt kijken. Ik weet dat het heel erg druk is. Ik vind de medewerkers vriendelijk voor mijn moeder. Er wordt goed naar mij geluisterd als ik iets vraag en ik krijg altijd een reactie. Ik kan meekijken in het cliëntenportaal. Als ik een mail stuur krijg ik altijd binnen een of twee dagen antwoord. De omgeving van het gebouw is voor ons niet zo relevant, omdat mijn moeder niet zo veel buiten komt. Er is een mooie grote zaal waar van alles georganiseerd wordt. Mijn moeder heeft een kamer met een gedeelde badkamer. Dat vind ik prima. Overdag is ze in de huiskamer. Er is veel te weinig tijd om activiteiten aan te bieden. Ik vind dat de medewerkers ontzettend hun best doen, maar er zijn veel te weinig medewerkers.

Bent u of werkt u voor Viattence, locatie De Klaarbeek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.