Waardering van Viattence, locatie De Klaarbeek - Epe op 17 oktober 2017 interview

8.2

Ik vind dat de verzorgenden heel goed weten hoe ze mijn moeder moeten aanspreken en hoe ze haar kunnen bereiken. De verzorgenden stralen uit dat ze het fijn vinden om mijn moeder te verzorgen. Mijn moeder reageert positief op de verzorgenden. Ze wordt redelijk vrolijk als ze de verzorgenden ziet en volgens mij vindt ze het fijn om door hen aangesproken te worden. De accommodatie is modern. Het is recentelijk gebouwd. Ik vind het positief dat het kleinschalig is, want daardoor is er echt een gezamenlijke huiskamer. De verzorgenden proberen hun best te doen om mijn moeder te activeren, maar volgens mij lukt dat niet altijd vanwege de onderbezetting. Ik heb het gevoel dat ze daardoor alleen de noodzakelijke zorg kunnen geven en dat er te weinig tijd is voor extra dingen, zoals een wandelingetje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Klaarbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.