Viattence, locatie De Nieuwe Antoniehof

Sint Antonieweg 4 6 8161 CG Epe
Deze locatie is onderdeel van Viattence
Openingstijden
dinsdag
woensdag
donderdag
8:30 - 17:30

Waardering van Viattence, locatie De Nieuwe Antoniehof - Epe op 14 december 2020 Interview

Overige aandoeningen

Wanneer ik de verpleging vraag of zij mijn moeder op tijd kunnen klaarmaken wanneer zij een afspraak heeft, dan wordt dit altijd nagekomen. Inmiddels heeft mijn moeder meer zorguren gekregen. Dat ervaar ik als zeer positief. Ze krijgt nu zorg op maat door te kijken naar wat zij nodig had. Hierbij werd zowel een psycholoog betrokken, als de eerst verantwoordelijke. Daarnaast gaan ze kijken hoe mijn moeder het best benaderd kan worden. Daar wordt het personeel binnenkort in geschoold. De accommodatie is kleinschalig en ligt centraal. Mijn moeder heeft een eigen ruime kamer en badkamer en is er een serre en mooie tuin. Normaal gesproken was er altijd een plekje waar ik met mijn moeder kon zitten. Nu door corona is dit niet meer mogelijk. Dat mis ik wel, omdat we nu alleen maar op haar eigen kamer zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Nieuwe Antoniehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.