Waardering van Viattence, locatie De Speulbrink - Vaassen op 18 oktober 2017 interview

7.2

De zorg die mijn moeder krijgt vind ik goed. Zij heeft veel zorg nodig en die krijgt ze ook. Ze krijgt veel persoonlijke aandacht. De medewerkers maken bijvoorbeeld regelmatig even een praatje met haar. Mijn moeder is ook heel tevreden en als er iets is, dan word ik altijd direct geïnformeerd. De accommodatie wordt momenteel verbouwd, dus het is een beetje rommelig. Mijn moeder heeft een kamer met een keukenblok en een eigen douche. Dat vind ik op zich goed, hoewel ik een aparte slaapkamer wel fijn zou vinden. De warme maaltijdvoorziening vind ik niet heel goed. Het wordt van buiten aangeleverd. Het komt in plastic bakjes binnen en het moet opgewarmd worden in de magnetron. Mijn moeder moet drie weken van tevoren al opgeven wat ze wil eten. Dat vind ik te vroeg, want op het moment dat het eten geserveerd wordt, dan weet mijn moeder niet meer of ze dat wel besteld heeft. De kwaliteit van het eten vind ik ook niet heel goed. Zeker als je het vergelijkt met het eten wat vroeger vers werd bereid in het huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Speulbrink? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.