Viattence, locatie De Speulbrink

Brunholdplaats 5 8171 VA Vaassen
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie De Speulbrink - Vaassen op 21 december 2020 Interview

N.v.t.

Overige aandoeningen

Er zijn wat dingen die minder goed lopen, afhankelijk van de medewerkers. Ik ben hierover in gesprek, dus dat is even afwachten. Mijn man heeft een mooie ruime kamer met veel licht, op de hoek. Hierdoor kan hij twee kanten uitkijken. In de zomer kan mijn man de tuin in, dat was heel prettig. Omdat mijn man dementerend is, vind ik het lastig te beoordelen in hoeverre de zorg bij hem past. Over het algemeen is de sfeer goed en is het er gezellig. Er is wel iets wat absoluut beter moet, namelijk het verbeteren van de opties om documentaires en films te kijken op de eigen kamer. De technische dienst zou hier aandacht aan besteden, maar hier ben ik nog niet over geïnformeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Speulbrink? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.