Waardering van Viattence, locatie De Speulbrink - Vaassen op 24 januari 2018 interview

6.2

Ik vind dat er per shift te weinig medewerkers zijn. De ene medewerker vind ik ook wat actiever, dan de ander. Dat merk ik bijvoorbeeld als ze schoonmaken of koffie inschenken. Daardoor heb ik met de ene medewerker meer contact, dan met de ander. Het contact verloopt op zich wel redelijk goed. Mijn moeder zit in een woongroep. Dat vind ik op zich heel goed, maar het bestaat wel uit oudere mensen die niet veel doen. Ik vind het soms een stille bedoeling. Voor mij is het makkelijk om het gebouw in te komen. Dat komt doordat ik een tag heb. Als iemand spontaan op visite wil komen, dan moet diegene aanbellen. Meestal duurt het erg lang voordat er een medewerker komt. Dat vind ik een heel groot minpunt. Het heeft denk ik ook te maken met de hoeveelheid medewerkers op de afdeling. De accommodatie ziet er op zich wel netjes uit. Het is net nieuw en behoorlijk schoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Speulbrink? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.