Waardering van Viattence, locatie De Speulbrink - Vaassen op 16 november 2016 interview

7.8

Mijn schoonmoeder is enorm tevreden, want het personeel is steeds bereid om aan haar wensen te voldoen en maakt altijd tijd vrij om een praatje met haar te maken. De verzorging is goed; zij krijgt voldoende te eten. Ook worden er allerlei activiteiten georganiseerd. Wij hebben dus een blije schoonmoeder hier zitten, want zij heeft in deze zorginstelling een heel fijn verblijf. Als mantelzorger word ik daarnaast op tijd over alle zaken rondom de verzorging van mijn schoonmoeder geïnformeerd en ik merk dat er voor mij steeds alle ruimte beschikbaar is om mijn eigen mening over de verzorging en de behandeling kenbaar te kunnen maken. Er is op dit moment een enorme verbouwing aan de gang. Dit maakt het allemaal wat rommelig, waardoor de patiënten wellicht uit hun doen zijn. Ik merk in ieder geval zélf uit de reactie van mijn schoonmoeder dat zij blij zal zijn als de verbouwing achter de rug is. De goede communicatie en verzorging alsmede het aardige personeel maken echter dat ik deze zorginstelling graag bij anderen aanbeveel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Speulbrink? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.