Waardering van Viattence, locatie De Speulbrink - Vaassen op 24 januari 2018

8.5

Op de afdeling "De Luchte" van de Speulbrink heeft onze moeder gedurende ruim 12 jaar een geweldige verzorging gehad. We werden gedurende deze periode constant op de hoogte gehouden wanneer er ontwikkelingen waren die dit vereisten. Het verzorgingsteam heeft er alles aan gedaan om het verblijf van onze moeder zo plezierig mogelijk te maken. Er worden regelmatig activiteiten georganiseerd waarbij de bewoners en de familie aan deel kunnen nemen. Ook de nieuwsbrief die maandelijks wordt gemaakt geeft een goede beeldvorming van de dagelijkse gang van zaken en de beleving van de bewoners. De afdeling "De Luchte" heeft onze moeder de verzorging gegeven die wij zelf nooit hadden kunnen geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Speulbrink? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.