Waardering van Viattence, locatie De Speulbrink - Vaassen op 6 februari 2018 interview

7.3

Op de kamer van mijn moeder kan ik niet fatsoenlijk een tv aansluiten. De contacten en snoertjes ontbreken. Dat vind ik slecht. Er is hier geen receptie meer. Je komt binnen en dan is er niemand om iets aan te vragen. Ik moet dan een medewerker aanspreken en die weet ook niet altijd alles. Dat vind ik slecht. Ze hebben in het gebouw een hele grote, open ruimte waar alles op uit komt en daar moet ik ook het zorgplan van mijn moeder bespreken. Dat vind ik helemaal niets. Ik heb dit ook aangegeven, maar dan krijg ik te horen dat alles open moet zijn. Ik kan me zo niet concentreren op het gesprek. De medewerkers hebben aandacht voor mijn moeder. Als ze weg is geweest, dan wordt er 's avonds nog eten voor haar geregeld. Als ze ziek is, dan wordt er een dokter geregeld. Dat is allemaal prima voor elkaar en dat vind ik ook het belangrijkste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Speulbrink? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.