Waardering van Viattence, locatie De Speulbrink - Vaassen op 15 november 2016 interview

6.7

Vroeger was ik heel tevreden over deze zorginstelling, maar ik vind de zorg nu ontzettend slecht. Dat komt denk ik voor het grootste deel door de bezuinigingen. Als ik en mijn moeder niet langskomen gebeurt er vrij weinig betreft de zorg en schoonmaak. Er zit tegenwoordig niemand meer bij de receptie en dat vind ik niet passen bij een zorginstelling. Je mist hierdoor een aanspreekpunt. Afspraken met de verzorgers worden soms niet goed nagekomen. Ik heb wel het idee dat ze luisteren, maar dat er niks mee gedaan wordt. De kosten die mijn tante betaald vind ik te hoog voor de zorg die zij krijgt. Het is op zich wel een mooi en toegankelijk gebouw en het is vrij nieuw. De cliënten kunnen mooi over de tuin wegkijken. Ze zitten midden in het dorp en het zit heel dicht bij de supermarkt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Viattence, locatie De Speulbrink - Vaassen

geplaatst op 9 januari 2017

Geachte heer, mevrouw,

Wij bedanken u voor uw reactie op Zorgkaart Nederland. Wij betreuren de door u aangegeven zaken die blijkbaar niet aan uw verwachtingen voldoen. Daarover gaan wij graag met u in gesprek. Wilt u contact opnemen met Teamleider Marijke Binnekamp via mobiel nummer 06 - 39 01 22 66 hierover?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie De Speulbrink? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.