Waardering van Viattence, locatie Hofje Wendakker - Heerde op 4 december 2019

8.8
  • Dementie

Het is allemaal net gestart , ik vind de plek waar mensen in de ontmoetingsruimte (kerk) samen kunnen komen erg klein en lastig dat je buitenom moet om het te bereiken. Dat de slaapkamers boven zijn vind ik voor de bewoners geen verbetering. Verder is de sfeer heel goed waar mijn moeder verblijft , dat vinden wij heel belangrijk. Ze voelt zich veilig en is dankbaar voor de zorg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Viattence, locatie Hofje Wendakker - Heerde

geplaatst op 4 december 2019

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het fijn dat u de moeite heeft genomen een waardering te plaatsen op Zorgkaart Nederland, dank daarvoor. We begrijpen dat een aantal zaken nog niet geheel aan uw verwachtingen voldoen. We gaan hierover graag met u in gesprek. Zou u hiervoor contact op willen nemen met Anne- Marijke Schakelaar, teamleider van de locatie via 06-39012266. Bij voorbaat dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Hofje Wendakker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.