Viattence, locatie Korteslag

Korteslag 25 27 8181 GP Heerde
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie Korteslag - Heerde op 13 december 2018 Interview

Ik vind dat het in de huiskamers heel ongezellig en niet huiselijk is. Het pand zelf vind ik prima, maar het gaat mij met name om de inrichting en de doelgroep die er zit. Mijn moeder heeft een kamer die deels is ingericht met haar eigen meubels. De badkamer moet ze met een andere bewoner delen. Ik heb daar niet zo'n moeite mee. Mijn moeder loopt de hele dag door het gebouw. Zij is zich nergens meer van bewust. Ze eet in de huiskamer. De verzorgenden gaan netjes met haar om. Ze laten haar helemaal haar eigen gang zijn. Ze anticiperen goed op haar gedrag. Er wordt altijd goed naar mij geluisterd. Als ik wil kan ik meelezen in het zorgdossier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Korteslag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.