Viattence, locatie Turfhorst

Waterloopweg 2 8091 EA Wezep
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie Turfhorst - Wezep op 8 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

Als ik dingen aan ze vraag, dan doen ze dat gewoon. Ik hoef er niet achteraan te gaan. Ook al ik wat met ze wil overleggen, dan nemen ze hier de tijd voor. Dit wordt ook genoteerd. Een paar dagen later komen ze hier dan ook op terug. Ik vind het goed dat mijn vader er altijd schoon en fris bij zit. Ook na het middageten wordt hij even met een washandje schoongemaakt. Hij wordt geschoren. Zijn nagels worden verzorgd. Kortom mijn vader ziet er altijd picobello uit. Ook benaderen ze mijn vader altijd met respect. Mijn vader is een koppige man die snel boos wordt. Ze benaderen hem altijd op een rustige manier. Er wordt ook nooit iets tegen zijn zin gedaan. Ze houden ook rekening met de plek waar hij aan tafel zit. Als hij even op zijn kamer wil zitten, dan wordt hij daar neergezet. Vervolgens wordt er regelmatig naar hem gekeken. Als ik aangeef wat mijn vader lekker vindt bij het eten, dan staat het volgende week op het menu.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Turfhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.