Viattence, locatie Turfhorst

Waterloopweg 2 8091 EA Wezep
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie Turfhorst - Wezep op 22 december 2020 Interview

De verpleging is goed. Mijn moeder is erg oud en heeft van alle kanten hulp nodig. De zorgmedewerkers houden overal rekening mee, er wordt goed geanticipeerd. Er zijn genoeg medewerkers die veel aandacht geven. Wat ik mooi vind is dat ze een cliëntportaal hebben waar mijn broers en ik op in kunnen loggen en de dagelijkse rapportages kunnen kijken. Er wordt dan een melding gedaan over van alles en nog wat. Wij kunnen dan heel goed volgen wat er gebeurt en we kunnen daarop anticiperen. Dat wordt dan adequaat en goed behandeld. De verzorging hier past volledig de manier van leven van mijn moeder. Ze heeft altijd zelfstandig gewoond en ze is nog steeds heel zelfstandig hier. Ze heeft eigenlijk niks met dingen die haar opgedrongen worden, ze wil alleen gebruik maken van voorzieningen alleen als zij dit zelf wil. En het mooie is dat ze in Turfhorst zelfstandige ruimtes hebben. Daar zit ze eigenlijk 90% van de tijd. Het is fijn dat ze niet perse gebruik hoeft te maken van de voorzieningen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Turfhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.