Waardering van Viattence, locatie Turfhorst - Wezep op 4 november 2017 interview

Het gebouw en de atmosfeer vind ik prima. De verzorgenden doen hun uiterste best om alles zo goed mogelijk te doen. Ik kan daar alleen maar mijn waardering over uitspreken. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer. Het is een mooie ruime kamer. Mijn moeder zit altijd in de gemeenschappelijke huiskamer. Ze heeft graag mensen om zich heen. In de huiskamer worden nog activiteiten gedaan. Mijn moeder kan daar niet meer aan mee doen, behalve als er gezongen wordt. De medewerkers vind ik heel vriendelijk en correct in de omgang met mijn moeder. Het is een prachtige instelling voor mensen die nog redelijk wat kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Turfhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.