Waardering van Viattence, locatie Turfhorst - Wezep op 30 januari 2019 interview

Het was voor ons een warm bad toen wij in deze instelling kwamen. Ik vind het personeel erg betrokken bij mijn vader. Ze zijn allemaal heel lief voor hem. Laatst moest hij een medicament innemen met appelmoes. Mijn vader houdt niet van appelmoes. De verzorgenden vroegen hem of hij misschien wat anders wilde. Hij gaf aan vla lekker te vinden, waarop ze hem direct vla gaven. De instelling heeft een digitaal portaal. Dat werkt erg prettig. Ik kan iedere dag kijken hoe het mijn vader is gegaan. Als er wat met hem aan de hand is, word ik meteen gebeld. Mijn vader heeft afasie. Hij heeft daarvoor logopedie gekregen. We hebben gevraagd of ze door willen gaan met de logopedie om te voorkomen dat mijn vader verder achteruit zou gaan. Ik waardeer het dat dat inderdaad gebeurt.

Bent u of werkt u voor Viattence, locatie Turfhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.