Viattence, locatie Turfhorst

Waterloopweg 2 8091 EA Wezep
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie Turfhorst - Wezep op 30 november 2018 Interview

Ik ben zeer enthousiast over de locatie. Het gebouw ligt tegen over een parkje. Het gebouw ligt mooi en rustig, maar is nog voldoende te zien. Mijn moeder heeft een ruime kamer met een eigen douche en toilet. Ik vind haar kamer keurig. De gezamenlijke woonkamer vind ik er gezellig uitzien. Er wordt iedere dag vers gekookt op de afdeling. Het ruikt er dan heerlijk naar eten. Mijn moeder vindt het eten prima. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd, zoals een kerstdiner, knutselen, tekenen, leuke uitjes en er is een weekafsluiting. Mijn moeder vindt het soms leuk om met de activiteiten mee te doen. Ik vind dat de verzorgenden zeer goed met haar omgaan en dat ze heel goed verzorgd wordt. Als ik een vraag heb aan de verzorgenden wordt daar snel op gereageerd. Dat vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Turfhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.