Viattence, locatie Turfhorst

Waterloopweg 2 8091 EA Wezep
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie Turfhorst - Wezep op 11 november 2017 Interview

Mijn moeder woonde aanvankelijk in een eigen appartement. Onlangs is ze verhuisd naar een kamer dicht bij de kamer van de verzorgsters. Ze is nu geplaatst in de lichtste groep van dementerende mensen. Wij zijn daar erg over te spreken. Er is hier meer gezelligheid voor haar. Ze vindt het bijvoorbeeld heel gezellig om samen te eten. Op zaterdagavond worden er spelletjes gespeeld. Soms zijn er muziekuitvoeringen. Binnenkort gaan ze naar de Orchideeënhoeve. Enkele weken geleden is ze met vrijwilligers de bossen in geweest. De medewerkers zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Ze zijn erg meegaand ook voor ons. Er valt altijd te praten als er iets is. Ik ben heel tevreden over de geboden zorg. Mijn moeder krijgt nu meer aandacht dan toen ze nog in haar appartementje zat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Turfhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.