Viattence, locatie Turfhorst

Waterloopweg 2 8091 EA Wezep
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie Turfhorst - Wezep op 6 december 2018 Interview

Mijn schoonouders hadden hier nooit naar toe gewild, maar nu ze hier zijn, is dit het beste wat zij op dit moment nodig hebben. Mijn schoonvader is nog bij machte en beseft ook dat dit het beste voor hem is. Als ik hier kom, dan is er altijd iemand van de verpleging die liefde uitstraalt. De één iets meer dan de ander, maar dat is logisch. Gister was mijn schoonmoeder compleet in de war en dan worden we even geappt. Ze geven dan ook aan, mochten we in de gelegenheid zijn, kom dan even langs. Dat laat zien, dat het personeel betrokken is bij mijn schoonmoeder. Zij kunnen het niet alleen en ze betrekken ons er goed in. De inzet van de medewerkers is goed. Het resultaat is alleen niet altijd wat wij wensen merk ik. Als er iets medisch is, dan wordt daar meteen op geacteerd, maar het is niet altijd mogelijk om het op te lossen. Mijn schoonmoeder is dement en die kan niet goed aangegeven wat er is. Ik geef de medewerkers te doen, want het is compleet onduidelijk wat er in het hoofd van mijn schoonmoeder omgaat. Mijn schoonmoeder heeft een geweldig uitzicht op een veld. Daar spelen kinderen en er is nooit overlast. Het pand voldoet aan alle eisen van deze tijd. Het wordt goed onderhouden. Ik merk dat er onderling een leuke sfeer is bij de medewerkers en de vrijwilligers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Turfhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.