Viattence, locatie Turfhorst

Waterloopweg 2 8091 EA Wezep
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie Turfhorst - Wezep op 13 december 2018 Interview

Volgens mij huurt de instelling de ruimte van de woonstichting. Ik vind wel dat deze stichting wat zaken moet oplossen, zoals het schoonmaken van de dakgoten. De zorg voor mijn moeder vind ik goed, want ik kan aan haar zien dat ze goed verzorgd wordt. Er is aandacht voor haar. De communicatie vind ik goed en dat gaat voornamelijk face-to-face, want dat vind ik prettig. Over sommige dingen mailen ze mij. Doordat ze niet veel tijd hebben, is er niet altijd veel ruimte voor buitenactiviteiten en dat vind ik jammer. in de huiskamer zijn er gastvrouwen die dingen met de bewoners doen, zoals een spelletje. Ik vind dat ze mijn moeder op een nette manier behandelen. Ook als ze boos is, dan proberen ze haar rustig te krijgen op een respectvolle manier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Turfhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.